Webmasters Life Web Design SEO site

κατασκευή προώθηση βελτιστοποίηση ιστοσελίδων joomla tips seo experts web design sem hosting

Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων - Υπηρεσίες SEO ιστοσελίδων

Κατοχύρωση domain name και φιλοξενία Web Hosting των site. Υπηρεσίες Search Engine Optimization Greece και SEO experts σχεδιασμός των Joomla!™ και Wordpress CMS. Καταχώρηση και προώθηση στις μηχανές αναζήτησης των website portal, blog στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, SMO. Εργαλεία SEO web design και Joomla! tips

Pin It
webmasterslife qrcode

Greek Social Media

Home SEO H σημασία του Τίτλου (Title tag) στη βελτιστοποίηση SEO μιας ιστοσελίδας

H σημασία του Τίτλου (Title tag) στη βελτιστοποίηση SEO μιας ιστοσελίδας

Η σπουδαιότητα του Title tag optimization κύριο στοιχείο του On Page optimization στο SEO

on page optimization seo title tag τίτλος αποτελέσματα αναζήτησηςΤο On Page optimization περιλαμβάνει όλες εκείνες τις τεχνικές του Search Engine Optimization (SEO) , οι οποίες χρησιμοποιούνται σε μια ιστοσελίδα για την βελτίωση της θέσης της στην κατάταξη των SERP (Search Engine Results Pages), χωρίς την βοήθεια από άλλα site. Υπάρχουν πολλά στοιχεία του On Page optimization τα οποία μπορούμε να διορθώσουμε και να βελτιώσουμε, το σημαντικότερο όμως από αυτά είναι το Title tag, δηλαδή ο Τίτλος της ιστοσελίδας.

Ο Τίτλος (Title) μιας ιστοσελίδας είναι το πρώτο αλλά και το πιο εμφανές στοιχείο στην ιστοσελίδα και εμφανίζεται συνήθως στην επάνω μπάρα του προγράμματος πλοήγησης. Στο κώδικα HTML της ιστοσελίδας εμφανίζεται μέσα στο <title> tag στο τμήμα του <head>.
Λόγω αυτής της σπουδαιότητας και προβεβλημένης θέσης που έχει, θεωρείται από της μηχανές αναζήτησης μεγάλης σημασίας, εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης και κατά συνέπεια θα πρέπει να φροντίζουμε για όσο το δυνατόν καλύτερη βελτιστοποίησή του. Ένα καλός SEO Title θα πρέπει να περιέχει τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά (keywords) με κατάλληλη γειτνίαση και πυκνότητα,  να έχει το σωστό μήκος σε χαρακτήρες, να είναι σύντομος και περιγραφικός αλλά θα πρέπει να προκαλεί και το ενδιαφέρον του επισκέπτη.

title tag google seo serp τίτλος ιστοσελίδας μηχανή αναζήτησης

Για ποιους λόγους είναι σημαντικό το Title tag στο SEO

title keyword optimization seo τίτλος λέξεις-κλειδιάΧρησιμοποιείται στα αποτελέσματα αναζήτησης:
Όταν η μηχανή αναζήτησης δίνει τις σελίδες με τα αποτελέσματα από μια αναζήτηση (SERP), χρησιμοποιεί τον Τίτλο της ιστοσελίδας για να χρησιμεύσει ως σύνδεσμος με τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Ο Τίτλος θα πρέπει να είναι με τέτοιο τρόπο γραμμένος ώστε να  προκαλέσει την περιέργεια του επισκέπτη και να κάνει κλικ στην ιστοσελίδα. Με λίγα λόγια, ο τίτλος της ιστοσελίδας είναι αυτός που κάνει την πρώτη εντύπωση στον επισκέπτη.

Εμφανίζεται στο πρόγραμμα πλοήγησης:
Κάθε πρόγραμμα  πλοήγησης (internet explorer, mozilla firefox, opera, safari κλπ), εμφανίζει τον τίτλο της ιστοσελίδας στο επάνω μέρος του παραθύρου του. Ο Τίτλος δίνει σε μία γραμμή  τις απαραίτητες πληροφορίες στον επισκέπτη για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και βοηθά στην ευκολία πλοήγησης, αν το παράθυρο του browser έχει πολλές καρτέλες ανοικτές ταυτόχρονα.

Η Google δίνει μεγάλη σημασία στο Title tag:
Η Gοοgle δίνει μεγάλη σημασία στον αλγόριθμό της, στην ετικέτα του Τίτλου. Η επιλογή του σωστού και κατάλληλου Τίτλου, χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες  λέξεις-κλειδιά (keywords), μπορεί να μεταβάλει  πολύ δραστικά την κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Καταχώρηση της ιστοσελίδας σε καταλόγους (directories):
Οι περισσότεροι από τους καταλόγους αναζήτησης χρησιμοποιούν τον τίτλο της ιστοσελίδας για την καταχώρησή της τοποθετώντας ανάλογο σύνδεσμο (link) προς την ιστοσελίδα.

Συμβουλές, τεχνάσματα και τεχνικές SEO για βελτιστοποίηση του Title Meta tag

  • meta tags meta description tag meta keywordsΤο μήκος του Τίτλου (Title) δεν πρέπει να είναι περισσότερο από 120 χαρακτήρες, αν και θεωρείται 85 χαρακτήρες ένα αρκετά καλό μήκος για τον τίτλο της ιστοσελίδας.
  • Οι συστάσεις του W3C θεωρούν σαν ιδανικό μήκος τίτλου, ότι πρέπει να είναι 64 χαρακτήρες συμπεριλαμβανομένων των διαστημάτων ή και λιγότερο. Η Google προβάλει 66 χαρακτήρες (μαζί με τα διαστήματα) ή την τελευταία πλήρη λέξη για τον Τίτλο της ιστοσελίδας.
  • Ο τίτλος της ιστοσελίδας θα πρέπει να είναι καλογραμμένος, με σωστή γραμματική και ορθογραφία και τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά. Ο Τίτλος θα πρέπει να προκαλεί το ενδιαφέρον του επισκέπτη.
  • Κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει διαφορετικό τίτλο, η Google δεν αρέσει να υπάρχουν ιστοσελίδες με τον ίδιο τίτλο, το περιεχόμενο και η περιγραφή για κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι μοναδικά.
  • Κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να περιέχει και το όνομα της επιχείρησής ή των προσφερομένων υπηρεσιών, αυτό εξασφαλίζει το branding του ονόματος (αποτύπωση) της εταιρίας.
  • Δεν θα πρέπει ο Τίτλος να είναι φορτωμένος με επαναλαμβανόμενες λέξεις-κλειδιά (keywords). Πρέπει πάντα να θυμάστε ότι η ιστοσελίδα πρώτα από όλα απευθύνεται σε ανθρώπους και συνεπώς πρέπει να είναι φιλική και με περιεχόμενο.
  • Χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά του Title στα Meta keywords  και Meta description tag. Αυτό εξασφαλίζει την ομοιομορφία των πληροφοριών για τις μηχανές αναζήτησης.



Pin It
Σχόλια (3)Add Comment
0
...
γραμμένο από rentacar, Ιουλίου 04, 2011
παρα πολυ καλό αρθρο!!!!!
0
...
γραμμένο από agrofasma, Οκτωβρίου 22, 2012
μας βοηθησατε αρκετα ευχαριστουμε
0
...
γραμμένο από Σπύρος, Δεκεμβρίου 12, 2016
Κατατοπιστικότατο το άρθρο! Ευχαριστούμε!!!

Γράψε σχόλιο
μικρότερο | μεγαλύτερο

busy
 
google plus Follow us!
twitter Follow us!
Linkedin Follow us
Delicious Follow us
Find us on Facebook
FriendFeed Follow Us